Nnoktaa EmirAsafMomm ben ütülemedim. Ütü yapıyorsanız ütünün buhar fonksiyonunu kapatmayı unutmayın. Zira buhar kumaşı nemlendirdiği için tavsiye edilmiyor. Zaten ütünün amacı kumaşın kırışıklığının açılması değil yüksek ısıyla mikrobunun kırılması 😀
Nurr_22_22 EmirAsafMomm ilk yikadigimda utuledim o kadar zaten durmadan yıkanıyor ütüyle kim uğraşacak 😁
MervEfehan EmirAsafMomm sadece yeni doganlari utulemeyi düşünüyorum hepsine gerek yok enerjim de yok 😃