066 Arkadaşlar yesıl akıntım zaten 1 aydır var mantar olduğundan dolayı 38+3 um pazartesi nasipse sezeryan doğumum olacak bu ıkı gündür akıntım çoğaldı bugün 2 kere yemyesıl kıvamlı sumuk günü parça geldi acaba nısan olabılırmı diye korktum açıkçası