Burcu58 canım ben kan verdim dahiliyede bugün benim el uyuşmam için beni nörolojiye gitmemi söyledi, kan tahlili olarak hba1c, hemogram ve açıkla tokluk kan şekerime baktı sonuçlar tokluk normal çıktı açlık ise 95 çıktı normali 85 90 a kadar iyi benim biraz yüksek çıktı bu hafta tatlı biraz fazla yedim ondan bence ama kadın doğumada sonuçlarımı göstereceğim kendi doktoruma birde dahiliye bana bakmadı ama kalsiyum magnezyum b12 ve d vitamine de baktırmak lazım gidince isteyeceğim onlarıda