Bilgelali İnananır mısınız onlardan bile bulanıyor yeşil zeytin çok iyi geliyor ama sadece onunla da olmuyor
Bbsozlm Ben kolonya sürüyorum bileklerime kokusu bastırıyor onun dışında değişik bir insanım tuzlu değil tatlı bastırıyor 😂
Bebekveben 7.haftamdan 11. Haftama kadar kustum hiç birşey iyi gelmedi bana canım. 3 kilo verdim 4 hafta aç gezdim aç işe gittim. Sonra bi anda azaldı. Bana naneli sakız ve polo şeker iyi gelmişti sadece
Ummuu47 Bebekveben şuan kaç haftalık sın özellikle akşam 9 dan sonra bitiriyor beni yediklerim çıkmasa rahat edemiyorum
Synonyms bende 11+4 deyim akşam bulantıları beni çok fena yapıyor. arkadaşlarımın tavsiyesiyle zencefilli limonlu bi bitki çayı aldım fayda görenler olmuş hadi hayırlısı diyerk içiyorum. akşamları midemi bastıracak şeyler yemeğe özen gösteriyorum. işten çıkmadan bi muz yiyorum eve rahat gidiyorum.
Bilgelali Daha yolun başındayım 7+4 hep bi kusma hissi var ve kusmaktam nefret ediyorum yemek yemek istiyorum açım ama kusma korkusuna yiyemiyorum