ayanarta1 Arkadaşlar 8+4teyim ara ara kasik batmalari olurdu sanki azaldı. Daha önceki gebeliktede bu zamanlarda kalbi durdu bı anda kasik ağrılarım bitti kürtaj olmuştum şimdide aynısı mi oldu diye korkuyorum. Sizin kaşık batma ve ağrıları ne zman bitmişti
Zeynepkrkytlli ayanarta1 benim başlarda bı şeyim yoktu ama 1aydir sol bacağım 1haftadir da kasigim agriyo 🥺
Ecemnm ayanarta1 benim o dönemde bir hafta boyunca ağrım sızım hic yoktu ve aglayarak doktora gittmistim ama bebeğim benimleydi hiç korkmayın ben kaç kere o durumu yaşadım belirtim yok diye her hafta doktor kapısı onundeydim içinizi rahat etmek istiyorsaniz bir gidin doktora
ayanarta1 Gul_se77 benimde vardı baya şimdi bitti mi azaldı mı idrar yolu enfeksiyonu var onun ağrısı mi hepsini karıştırdım
Zeynepkrkytlli ayanarta1 19+1 İnternette normal diyo şişlik morluk olursa tehlikeliymis bende yok şükürler olsun
ayanarta1 Ecemnm randevum pazartesi günü aslında hafif batmalar var ama enfeksiyondn mi bebekten mi karıştırdm
GizemTuzcu Öncelikle herkesin hamileliği bir geçmiyor yani normal olabilir size göre benim ilk zamanlar bazen ağırıyordu bazen ağırmıyordu Şuan 20+1 haftadayım hala öyle muayene ye gidince doktoruna da sorarsın :)
ayanarta1 GizemTuzcu sanırım 9 ay böyle geçecek her muayene arasında neler oluyor diye endişe edeceğim. İlk oğlumda 21 yaşındaydim hiç bir sıkıntı yaşamadım duymadım son aylara kadar Doktorlar şimdi diyor ki nasıl hoc sıkıntısız yaşadın çok şaşırmıştı birisi. Bazen diyorum sanırım erken yaşta gebelik bu yüzden tavsiye ediliyor şu andada 29 yaşındayn ama polikistik var rahimde perde varms oğlumun sıkıntısız olmasına o yüzden şaşırmış doktor bir kürtaj oldu bir kimyasal geçirdim sürekli ne olacak kaygısı yaşıyorum artık
elmaelmaelma İçinizi ferah tutun. Onunla alakası yoktur bebeğin sağlığının. Benim sadece koltuktan ya da sandalyeden hızlı kalktığımda oluyor mesela. Herkesin farklı olur, batma olup olmaması ya da olacaksa ne zamana kadar olacağı.
ayanarta1 elmaelmaelma daha önceki kürtaj olduğumda kasik agrisi şiddetli iken bı anda kesilince ben öyle düşündüm umarım herşey yolundadır
ayanarta1 Zeynepkrkytlli içinde bir can ne olduğunu bilmeden yaşıyoruz Allah sağlıkla tamamına erdirsin