Kızlar bebeğimin kilosu uzun süre 1 hafta geriden geldi. Sonra haftasını yakalamıştı. En son 38+3 te 3500 olmuştu. Bu hızla kilo alırsa ve doğum da 40-41 haftayı bulursa 4 kilo bile olabilir. Çok korkuyorum bu şekilde ilk doğumunda kilolu bebek doğuran var mı. Yoksa doktor sezaryen mi der