Sunadurak Merhabalar salı günü adet düzensizliğim için doktora gittim :) 4aylık evliyim doktor beta hcg istedi stresten geçikmiş olabilirsin dedi sonuçum pozitif:)344 çok şaşırdım çok mutlu oldum dün tekrar beta hcg yaptırdım 670 çıktı:) pazartesi kese görmeye gideceğiz :))değerlerim nasıl sizce🦋
Ozgur55 Hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️ ilk zamanlar çok daha heyecanlı oluyo tadını çıkar ☺️
Sunadurak GamzeTopluKk çok teşekkür ederim Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimseye aratmasın sora kalp atışında:)
Ozgur55 Evet insan kalp atışını duyunca tamam gerçekten hamileyim diyo sonrada hareketini hissediyim daha iyi anlarım diyo 15 haftalık bebeğim hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyorum ☺️