seviksongul Gatada doğum yapmayı düşünüyorum haftası ilerlemiş hamileleri alıyorlar mı ve iyi bir hastane mi doktorlardan memnun musunuz
Su-papatyasi seviksongul 2 sene önce orda doğum yaptım poliklinik 3 e gidiyordum memnundum normal doğum özel gibi ilgilendiler cnm şu anda nasıl bilmiyorum