32.haftaya kadar cenneti yasiyormusum haberim yokmus. İki dirhem bi cekirdek elbise giyer suslenirdim tatlis gobegimle saatlerce gezer tozardim. Birden rahim kisaligi basladi ve yaklasik 3 haftadir sadece yatiyorum kendi isimi bile goremiyorum yemek yapmaktan sikayet ederdim onu bile cok ozledim. Doguma kadar da rahat rahat yuruyemicem belli ki. Ustelik bebegin hareketleri canimi cok yakiyor.. 😢