Mrb anneler zor bi hamilelik geçirdim doğum sonrasında da bebeğim gece aralıksız 2 saat uyumuyordu 17 ay sonunda emzirmeyi sonlandırdık uykusu biraz olsun düzene girer bende dinlenebilirim belki diye çünkü 30 aylık bi bebeğim daha var ama ben artık kesinlikle uyuyamiyorum zombi gibi dolanıyorum böyle bi durumla karşılaşan var mı ? Çözümü ne oldu önereceğiniz bı çözüm var mı ? 😔