Tuhaf bir şekilde 4 aylık bebeğim bu gece uyanmadı. 12 de yatırmıştım, bende zaten uyumuşum yorgunluktan. Bi uyandım şimdi baktım sesi çıkmıyor ayyy ödüm koptu🤦🏼♀️ normalde bir saatte bir uyanır yani. Anne sütüm olmadığı için mama veriyorum. Uyandım onu beşikte öyle dürttüm ki kalk diye çocuk şok olmuştur😀 yedirdim şimdi uyumaya devam ediyor. Alla allaa beni şaşırttı..ayy korktum ya…