071018 sağ böbreğimde böbrek genişlemesi var çok sancı yapıyor o yüzden doktorum dayanamazsan doğumu yaparız dedi. Bende sabretmek istiyorum ama çok da canım yanıyor zaten benim canım yanınca bebeğiminde içerde huzurlu olduğunu sanmıyorum. Bir daha kontrolümüz Salı 36+6 olacağız o zamana kadar doğum olabilir ilk doğumum olucak benimde çok bilgim ve tecrübem yok o yüzden fikir almak istedim