Geceleri nedense gözüme asla uyku girmiyor bazen kötü rüya gördüğümden bazen sık sık tuvalete kalkmaktan uykularım hep bölünüyor.. saat 01:30 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam uykuya daldığım da 3 de uyandım lavaboya gittim saat 05:30 oldu hala gözüme uyku girmedi.. sabah 9 da kalkmam lazım dışarı da işlerim var biliyorum saat 7-8 gibi öyle bir uyku bastıracak ki bana uykudan gözümü açamıcam ama bu sefer de uyuyamıcam falan böyle allak bullak bir düzen kısaca.. uyuyabiliyorken uyusun bence herkes tek tavsiyem benim gündüzüm gece gecem gündüz olmuş durumda çünkü, eşime çok özeniyorum yanımda horul horul uyurken 😂😂