mom-2024 tamamen uyuşuyorsun canım belden aşağı hiç bsy hissetmiyorsun bacaklarını bile kaldıramıyorsun başkası kaldırıyor.
Hissedenlerde yeterli dozda verilmemiştir yada yanlış bölgeye iğne yapılmıştır.
Ben anestezist doktorun kendisine sordum Epidural istiyorum ama bazen işe yaramadığını duydum bana bunun mümkün olmadığını ve yanlış bsyler muhakkak olduğunu söyledi. Ve üsteki açıklamayı yaptı.
İğnenin zerre acısı yok, koldaki iğne daha çok acıtıyor resmen.
5 cm civarı takıldı benim saat 17 18 gibi 23:50 de dogum yaptım elhamdülillah o saatler arası takılıp tüm süreç bitene kadar, bir buçuk saat dikiş ve kan durdurma işlemi sürdü, hiç bsy hissetmedim asla hiç bsy tek bir acı bile değil dikiş attıklarını demeseler onu bile bilmiyorum.
İki saat uyudum üstüne ancak sonra etkisi geçti de dikiş ağrıları biraz başladı.
Bas boyun bel ağrısı mide bulantısı hiç olmadı elhamdülillah.
Sağlıkla selametle kavuşun inşaAllah 🤲🏻🌸