Kızlar 2 gün önce vücudum da kaşıntı başladı. Geceleri de karnımın üst tarafından sırtıma vuran ağrılar oluyodu. Parol içince biraz diniyodu. Bugün acile gittim ve alt ast biluribin hepsi yüksek çıkmış. Yüzüm sarardı. Gözlerimin içi sarı. 32 haftalık hamileyim. Ve dayanılmıycak derecede karnımdan sırtıma vuran ağrı var. Dahiliyeye yönlendirdi doktor. Başına gelen var mı ne yapıcam bilmiyorum sabaha randevu aldım dahileyeye ağrıdan uyuyamıyorum 😓😓😓