Arkadaşlar herkese merhaba ben 2 aylık hamileyim ve yarım doktor kontrolüm var bu yüzden genital bölgeme tuy dokucu krem uyguladım ve uyguladıktan sonra acaba bi sorun olur mu olmaz mı diye aklıma takıldı bir de tahriş olmuş sanırım kötü bisey olur mu bebeğe zararı olur mu lütfen cevaplayın 🥹