Kayaeliff Kızlar Bebegım 11 günlük daha bogazı acıyor sanırım ara ara oksurukte tutuyor ne iyi gelır acaba ya ?
Kayaeliff Merve1555 ay canım yapıyorum onu ya mamada verıyorum ama hastaneye goturcem ilaçta vermezler dimi yatırırlar mı acaba