Msydn6 38+1 de 3885 gram doğdu 1-2 öncesi sancılarım başladı sezeryan olacağım için bebekte iri olduğu için doktor daha fazla tutmadı sonuçta sezeryan olucaksın normal doğum sancısı çekmene gerek yok dedi. Eşim sanırım bir yakınından yardım istedi ama genelde benim olduğum katta 7. Kattı boş ve tek kişilik odalar vardı aslında ama çift kişilik odalar doluydu genelde yani neden ısrarla çift kişilik odaları millete zorunda bırakıyorlar anlamıyorum sonuçta salgın var ve bebeklerin bağışıklık sistemi çok düşük. Yani Kısacası bir tanıdık bulabilirseniz o hastaneden belki o size yardımcı olabilir 👍 tek kişilik oda için. Bebeğim hala yoğun bakımda bugün ilk kez gördüm ve emzirdim ama oda sıkıntı yani doktor sadece 1 de yarım saat ailelere bebekle ilgili bilgi veriyorlar onda da odaya 2 aile girip her defasında eşim bir kağıtlar imzalıyor bebegimi bugün gördüm yoğun bakımda ki hemşire ablaları çok ilgililer gerçekten emin ellerde bebeğim içim çok rahatladı Allah razı olsun hepsinden ama bebeğimin tahlilleri testleri yüzünden ellerinin üstü damar yolları delik deşik iğne izleri var onları görünce anne olarak üzülüyorsun tabi ama çok hassas bebekler de yani bilmiyorum birdaha doğum yapsam kesınlıkle orda yapmam 😔 sebebi de asla bilgi alamamam taburcu olmadan bebegımı görmeme bile müsade etmediler 😔