Ilkyeroglu Sonunda ha geldi ha gelecek derken doğdu bebişim saat 22.00 da çok şükür 🙏🙏🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu
Erkeekaannesii Ilkyeroglu Amin Rabbim analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı bizim ve tüm hamile annelerimizin başına inşallah
umrumdadegil Ilkyeroglu ay çok şükür canım maşallah 😍 doğum sebebin neydi biraz erken almış sanırım doktor
Ilkyeroglu umrumdadegil 2 güne bir karnım semsert kalıyordu doktor artık alalım seni rahat bırakmayacak gelişimi de gayet iyi dedi ve aldık 🙏
Ilkyeroglu Eflinlina 5 saat oldu doğalı ama henüz ağrı hissetmeye başlamadım, ağrı hissedince ağrı kesici isteyeceğim. Hafif ayak uçlarımda uyuşukluk devam ediyor o kadar. Bebiş de gayet iyi uyuyor
umrumdadegil Ilkyeroglu ay bende de var aynı dert sancılar çıkıyor 🥲 34 haftalık benimde 36 olsam daha aza iniyor sanırım kuvöze girme durumu
Seherkoseler Ilkyeroglu benim de karnım çok sertleşiyor bende 37. Haftadayım doktorum magosit verdi magnezyum hapı o iyi geliyor bir tık sertliğe 😊
Aliss61 Ilkyeroglu merhaba canım öncelikle gözünüz aydın olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip eylesin inşallah 🙏 benimde az kaldı doğumuma ve çok korkuyorum ya bişey olursa ya ölürsem bebeğimi kucağıma almazsam diye böyle korkuların oldumu hiç 😓
Ilkyeroglu Seherkoseler magositi ben 2 aydır kullanıyordum düzenli sabah akşam malesef etki etmemiş bizde demek ki :)
umrumdadegil Ilkyeroglu benimde 29 hafta sonundan beri var ilaçlarla buraya kadar geldik şimdilik bakalım nolacak. Sana ciğer geliştirici vuruldu mu
Seherkoseler Ilkyeroglu bende de etki ettiğini söyleyemem şu son haftada özellikle 🥹 10 gün daha dayanmaya çalışıyorum 😊