Kızlar ben evli değilkende gebelikten önce hep gaz sorunu yaşayan ama asla çıkaramayan biriydim bu snaci ağrı yapardı bende böyle bir huyum da yok. Şu aralar kaç haftadır karnında siskinlik oluyor ağrı bastirio ve kendimi sıkıyorum bazen ama gece ise karnimin ağrısi oluyor ve ben uykuda hiç bilmeden yaomisim eşim bunu söyledinde yerin dibine girdim utandım çok hemde ve ciddi gaz sorunu yaşamaya başladım boğaz yanması da ne yapabilirim bu duruma yedim yemeklerden mi kaynaklanio beslenmeyi degissem bebek etkilenir mi durumdan