Mayasey celileturk Gizem_miros
Ya afedersiniz ama, tıp bilginiz ne kadar da doktorun doktorun sorguluyorsunuz? Ayıptır bu yaptığınız günahtır .
Gebelik şüphesi ile giden herkesin rahmine ultrasonla genelde bakılır, Sadece keseyi görme amaçlı değil gebeliğe engel olabilecek başka bir durum var mı yok mu diye de bakılır.
Bunun dışında bir kadın hayatı boyunca en az üç-dört kez döllenme yaşar embriyo tutunamadan adetle birlikte gider, kadın bunu fark etmez bile. Bu ve bunun gibi, dış gebelik, kimyasal gebelik gibi risklerden doktorun tabii ki bilgilendirmesi lazım bunda ne gibi bir sakınca gördünüz.