mystery00 Kızlar doğum sancısı ağrısı nasıl bi şey ya nası tarif edersiniz neye benziyor çok merak ediyorum ve korkuyorum tabiki😆 böbrek taşı ağrısı çekmiştim 1 ay boyunca, bazıları doğumdan daha zor onun ağrısı diyo
Gulsen4224 mystery00 belden kasığına doğru giren bi agrın mı var belirli dk da giriyor birde cnm 😊ağrı girdiği an yerinde duramazsın zaten kendini belli eder yani
Annesiiiii_ mystery00 Bunu bende hep sorardım merak eder araştırırdım ☺️ 1 buçuk ay oldu doğum yapalı o acının bir eş değeri yok bence. Ben benzetemedim bişeye şahsen 🥹
Gulsen4224 mystery00 yaparsın çiceğim yaa sadece kendini bebeğine odakla herşey olur sancı normal doğum diye düşünme kendini teselli et kafanı başka şeylere odakla 🌸💞
mystery00 Annesiiiii_ ayy kendimi herkes doğuruyo yani dayanılmicak bişey değildir diye teselli ediyorum😶
Annesiiiii_ mystery00 Canım inan ki anlık bir şey. 1 saat içinde yaşıyorsun her şeyi ve bebek doğduğu andan itibaren en ufacık bir acın kalmıyor hızlıca ayaklanıyorsun. O an evet acı çektim ama iyi ki normal yapabildim diyorum şimdi. Rabbim kolay doğum nasip etsin sana da 🥰