aybukelii1 Annişler 23 ocakta Allah izin verirse doğumum var sizler ne zamana gün aldınız aynı gün olan varmı acabaaaa 🤩🤩
Smyye0303 aybukelii1 19 ocak inşallah bana kalsa bı kaç gün daha erken olsun doktoruma kalsa 39 olsun içerde kalsın ikinci sezeryan😀38+5de alicak….. Şuan 37+5 haftaligiz
Bceylan Benimde Sat göre 23 ocak normal doğum ama bebeğin 1 hafta önden gidiyor o yüzden doktor 15 i gibi doğum yapma ihtimalin yüksek dedi