Zeyneb_mihrap76 Merhaba ben kayaşehir merkezde oturuyorum 2. Bölgedeyim oturduğum yerden çok memnunum :) avmye, pazara, okula, duraklara çok yakın tam ortadayız yani burayı tavsiye ederim başka tavsiye edeceğim bölgeler 1.2.3.5. Bölgeler merkeze en yakın bölgeler