38 haftalık oldum kızlar ama kasıklarımda ağrım olmuştu yanma sızlama gibi doktoruma msj attım gecmeyince ağrım idrar yolunda iltihap enfeksiyon olabilir demişti ama gitmedim daha kontrole ve iyice agirlastigim için artık yattigim yerdd bile bacağımı kiynastiramiyorum ağrı oluyo ve yanma oluyo bı sure gecmiyo snra duzeliyo bebeğe zararı olur mu bı kaç kişiden duydum doğum sırasında senden bebeğe geçer dikkat et diye ama bide size sormak istedim