Sevdesi Merhaba arkadaslar 3 eylül 2022 de 24 haftalık doğım yaptım ve 2 gğn sonra bebeğimi kaybettim . Doktorum bana 3.a yda rahmime dikiş atışması gerektiğini söyledi bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Nurmert Sevdesi doktorunuz önlem amaçlı serklaj olmanızı istemiş . Rahim ağzı yetmezliği olanlara yapılan bir işlem erken doğum olmasın diye rahim ağzı poşet gibi büzülüp dikiş atılıyor çok kolay bir işlem
KubosMH Sevdesi bende 14.haftamda önlem amaçlı serklaj oldum zaten anestezi altında işlem yapıldığı için korkmayın bu bebeğiniz ve sizin sağlığınız için yapılan çok faydalı bir işlem