25 mg kullanıyorum 50ye çıkarmadım. 😒 Elli olması tedavi dozuymus ama kadın doğum doktorum aşırı tepki veriyor bırak diyor
Psikiyatri onayıyla başladım 26. Haftadayim yani kilo kaybı huzursuzluk aşırı korku stres vardı. Kadın doğum doktorum asla halimden anlamadı ve artık ben de umursamadım başladım. 50 mg çıkarmadan düzeltmeye calisiyorum