Kodal-42 34+1 haftalıgiz karnimdan vajinaya doğru bir baskı var iğne batırır gibi oluyor sancı mi oluyor bu acaba birde kasıklarımdan bacağıma doğru bir ağrı acı var yaşayan varmı acaba
Elifdddd Kodal-42 aynıları bende oluyor bacak sızısı adet sızısı gibi dimi bebek hareket ettikçe vajina zonklaması oluyor
Merveeemsiii Kodal-42 bebeğin kafası vajinaya doğru döndüyse tam olarak artık baskılarını rahat bir şekilde hiissedersiniz benimki 28 den beri aşağı dönük aynı problemi yaşıyorum 32. Haftadayım kafasını tam sokmuş artık aşağı doktor net olarak hissetmeye başlarsın artık dedi :)
Musmutluuu Ay evet bu sancı dedikleri ne gerçekten 😀 ben de 39 haftalığım bikaç gündür bebiş hareket ettikçe iğne batar gibi vajinamda bi acı hissediyorum
Mavi95 Musmutluuu sancı olsa emin olun anlarsınız 😂 onlar bebeğin hareketlerinden ötürü vajinaya baskı oluyor çıkacak gibi geliyor hatta insana . Sancı kasılmalar olarak geliyor belirli zaman aralıklarında anlamama gibi bir durumunuz olamaz inanın :)
Kodal-42 Merveeemsiii en son 30 haftalıkken gitmiştim daha donmemisti ama şuan fena baskı hissediyorum iğne batıyor resmen 34 hafta bitti bizim