Arkadaşlar hangi şartlarda zorunlu sezaryen oluyor. Bebek iri ise kordon dolanmış ise annenin tansiyon durumu vb … özel bana hep şekerin var bebek de iri seni 38de alırız diyorken şimdi bana kendi tercihimi sordu. Sinir oldum. Beni en baştan beri sezaryen fikrine alıştırıp, şimdi sanki isteğe bağlı sezaryen tercih ediyormuşum gibi davrandı doktorum. Kendimi hasta değil de müşteri gibi hissettim doğrusu.