Aysnr11 Zeyyno_ Ben 27 haftalığım çok ayakta dolanmazsam sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum tutucam o yüzden. Dikkat edersiniz sizde ilacınızı uyumadan alırsınız bişey olmaz inşallah 😇🌸
Zeyyno_ Aysnr11 Aysnr11 Hem bulantı ilacı hem folik asit kullanıyorum doktor tutmamami syledi o yüzden tutmadım hem sabah biraz bekledim bulantım oluyor ne kdr ilaç kullansamda
Camlicagizem Zeyyno_ Malesef denemedim bile kendimi biliyorum uyanınca 1 saate kadar dayanabiliyorum sonrası mide bulantısı haftada ileri olunca riske atamadım ALLAH gönlümüzü biliyor ya o yeter☺️
ZeyHus33 Zeyyno_ bende dusunuyorm bunu ya bende 12 haftalık hamileyim aç olunca sabah koşa koşa tuvalete gidiyorm oglende öyle İlaç iliyorm prizin die ama oda fayda etmiyor bagzen tutamicam gibi ama hayirlisi