Gul-41 Seher22 8+0 3 gun oncesine kadar henuz olmayan bulantim 3 gündür var ve sabahlari cok tatsiz geciyor
renes Benımde var sabah hemen kalktıgım gıbı leblebı yıyorum peynır ekmekte ıyı gelıyo 8+5 im bende tavsıye ederım
Yaseminisanur Bende de gün içinde sürekli bulantı oluyor kızımda sadece sabah olup geçiyordu.bu konuda ilaç kullanan tanıdıklarım var.6 yıl sonra tekrardan bu duyguyu yaşadığım için şükürler olsun dert etmiyorum sizde evlaniz için katlanın bence
Glcnayvaz 8+5 im hemde ne bulantı oluyo istiğfar gün içinde sayamadığım kadar 😔 ama dayanmalıyız bugün dr yazmasını istedim bulantı için,dayanabilirsen dayan dedi,Çok tavsiye etmediğini söyledi..
Yaseminisanur Tuzlu çubuk kraker yiyin bastırıyor iyi geliyor baş ucumda çantamda bulunduruyorum sürekli Allah yardımcımız olsun inşallah