Anneoluyorum23 Merhabalar sabahtan beri ağrım vardı adet ağrısı gibiydi ama akşam üstü bel agrisida eklendi ve şiddeti arttı naptiysam geçmedi normal midir
Hilalll02 Anneoluyorum23 sıcak bi duş iyi gelebilir belki aldın mı canım bende 35 haftalığım benimde sürekli sancılarım var ama geçtiği için yalancı sancı diye düşünüyorum
Anneoluyorum23 @" Hilalll02 duştan sonra arttı şuan dayanılmaz bir ağrı çekiyorum kasıklarımda belimde
Seysey61 Anneoluyorum23 doğum sancısı mı yalancı sancı mı olduğunu anlamak için ıstırahat etmen ve sancı aralıklarını takip etmen lazım. 1 saat içinde sancılar rutin aralıklar ile geliyor ve uzanıp dinlenmene rağmen geçmiyorsa doktorun ile görüşmende fayda var
Hilalll02 Esrtgb yani belirli aralıklara olmadığı için benim bide böbrekte stent olduğu için ona bağlı sancılar çünkü 30. Haftadan beri aynıyım canım herkeste aynı değildir tabi
Seysey61 Ama sancı değil de sürekli bir ağrı ise onu bilmiyorum senin yerinde olsam doktora giderdim nolur nolmaz