visnelibrownie Dua edin arkadaşlar öğlenden beri düzensiz sancılarım var ama henüz açıklı yok öğlenden beri aklıma gelen hepinizi içimden geçirerek dua ediyorum sizde bana dua edin rabbim bir avazda kurtarsın aşırı korkuyorum
Deletedmom_85 Bool bol dua edin rabbim bir avazda kurtarsın. Keşke suya Meryem Ana otu koysaydiniz. Çoğu kişide açılmaya yardımcı olduğunu duydum belki sizede şifa olurdu.
visnelibrownie Deletedmom_85 doğurdum arkadaşlar 😊 aklıma geldi ama çok sonradan 2. Doğum olduğu için açıklık daha kolay ilerledi
visnelibrownie Besst @SumeyyeTpl öğlenden beri düzensiz olan sancılarım akşam vakti belirginleşti geceye doğru daha da hissettirdi 12 gibi hastaneye gittim açıklık olmadığını bile bile sonra nst kontrol derken 1.30 gibi eve geri geldin eve gelirken sancılarımın sıklığı arttı 2 buçuk gibi geri gittiğimde 3 5 dk da bir geliyordu açıklık 6 cm aldılar doğuma kesisiz doğum yaptırdılar yırtılma oldu suyum nişanlım gelmedi orda patlattılar ama kesi olmadığı için biraz zorlandım 3.19 da kızımı aldım kucağıma
SumeyyeTpl visnelibrownie 6cm az değil mi ya 6cm olunca direkt doğumamı aldılarr.Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım ❤️🥰
visnelibrownie SumeyyeTpl valla 6 cm dediler aldılar 2. Doğum olunca kesisiz yaptılar bide ama yırtılma oldu kesin dedim kesmediler inanılmaz kasmışım kendimi korkmuştum doğumdan 1.5 2 saat sonra hala titriyordum ve ayaklarım kendimi sıkmaktan iyice kasılmış tutmuyordu resmen