Bende bu gün 5+4′üm. Yarın tekrar kan vericem. Geçen hafta cuma1427ydi. Doktora da haftaya Perşembe veya cuma gitmeyi düşünüyorum. O zaman 6+4-5 olacak. Kalp atışını falan duymak için erken ama sanırım daha 🤔 7-8nci haftalarda duyuluyor sanırım daha çok. Ya da kişiden kişiye değişiyor.