Merhaba güzel anneler öncelikle 11 haftalık hamileyim ilk gebeliğim değil 12sene sonra gelen mücizem. Daha önce 2tane doğum ettim ama önceki gebeliklerimde istifra etmek ten hastaneden gelemiyordum ve canım hiç bişey istemiyordu bı gebeliğim de ise hiç hamile değil mişim gibi ne bulursam yıyom artı doymuyorum. Tabiki tıksindiğim ler var limon ve prasa. Onların haricinde ne bulursam yiyom bu sizlerde de varmı benim gibi daha yeni gebe olan anne ler sizlere soruyorum