cerenyildirim Edalinaz öncelikle hayırlı olsun :) benimde kese 5. Haftada gözükmüştü. Gözükür inşallah sizinde yarın 🌺🌺
EceNaz26 Edalinaz bende gözükmedi 8 de gittim bebiside keseyide gördük eğer gözükmezse panik yapma yani