Annebebek012 Yeni kullanmaya basladım kasılmalarıma iyi geldi ama ishal sanırım ondan kaynaklı aç karna da kullanmıyorum sizde de aynı şikayet var mı acaba? İlacı degiştirmem gerekir mı?
1palyaco Annebebek012 bende kullanıyorum bende de ishal var ara ara oluyor ama ondan dolayı olduğunu düşünmedim hiç .
Annebebek012 1palyaco ben internetten okumuştum aç karna kullanılırsa ishal olabileceği yazıyor 2 gün ara verdim düzeldi bu akşam yine kullandım yine döndük başa
1palyaco Annebebek012 bende tok kullanıyorum . Bugün kullanmadım bende çok büyük olduğu için yutmakta zorlanıyorum midemi bulandırıyor o yüzden kullanmadım . Ama evet ishal de olmadım bugün yarın devam edeceğim kullanmaya bakalım olacak mıyım . Cuma günü randevum var 10gündür ara ara oluyorum ishal doktora soracağım bu durumu .
1palyaco Annebebek012 bende devlete gidiyorum doktorum vicium diye bir ilaç önerdi içinde magnezyum kalsiyum d3 falan var onu kullanıyorum .
Annebebek012 1palyaco hım ben suya atıp eritilen lerden kullanıyorum tadı güzel fakat ishal eğer ondan kaynaklıysa ki sanırım ondan napmam gerekiyor bilmiyorum yakın zaman da doktora da gitmeyeceğim ama olmadı eczaneden alırım farklı bir marka