071018 Seda_nur4760 bende 32 gayet iyi 30uncu haftaya girdiğim zaman azalma olmsutu hareketlerinde ama artık düzeldi gayet hareketli 🥰
Nur_Alp Seda_nur4760 32+4 berbat gidiyor az önce basursan dolayı kanamam oldu ne yapacağımı bilmiyorum ya
01180322 Seda_nur4760 40+0oldik kızımın gelmeye niyeti yok sabah doktor ne diyecek bakalm. Bide öyle bı grip olmisumki
Esrtgb Seda_nur4760 34 den selam Ne kadar kötü olunursa öyle belim sırtım karnım midem başım agırıyor reflü kramplar ve yaşamaya çalısıuorum artık zaman geçsin nolurrr