Bende 21. Haftadayım adanada yaşıyorum ilk 40 gün uzun giydirilir dedikleri için ince ama uzun olanlardan aldım görümcem çok fazla almış tı oda hep uzun kol sonra 3/6 ay olanları da kısa aldım yine altına uzun aldım akşamları veya klima açılırsa giydiririm diye