OsmanEge_12 yatışım yapılıyor 4 santim açılma var su yada nişan gelmedi sancım var doğum ne zaman olur bilgisi olan
MervEfehan OsmanEge_12 açılmanz güzel olmuş bence benimde suyum felan gelmemişti sancım ve açılmam vardı 3 cm kadar. Suni sancı ile 4 saatte doğurmuştum 😊 Allah bı Avaz da kurtarsın İnşallah.saglikla alın kucağınıza
Remziye-karahan Tamamen açılmana bağlı yani süreç tamamen onunla ilerliyo benim açılmam o kadar yavaştıkı İnşallah sizinki güzel hızlı olur