Birde şunu eklemek istiyorum korkmayin donmesinden, kendimden bu yuzden ornek verdim ayaklari asagidaykende vakti geldiyse doğuyorlar. Bizimde bebeklerimizinde nasibi neyse onu yasiyoruz, rahat olun hicbirseyi sıkıntı etmeyin gunlerinizin tadını çıkarın çünkü bu zamanlar hızla geçiyor ve insan özlüyor 😊