Kizlar selamlar. Tüp bebek ile hamile kalıp 40 haftaya kadar bekleyip normal doğum yapan var mı? Ya da tüp bebek doğum haftanız ve şekliniz ne oldu? Doktor 17 Nisan tarih verdi 26 haftadayim, ama hesabına göre 40 hafta oluyor, doğum şekline bakariz o zaman ama boyun kısa gibi zor dedi. Ama benim annem benden kısa evde doğurmuş kadın ablami🤭