Sedakaya53 Ankara-58 bende ondan cok korkuyorum bu sekılde normal dogumda olmaz sezeryan hiç olmaz o yuzden antibiyotik basladı en azından az da olsa toparlanayım diye ama yok geçmedi bir türlü içmedigim yemedgım şey kalmadı
Sedakaya53 Hilaldabaan yemeni içmeni kesme sakın 2 haftadır bebegim sadece 80 gr almıs kılo artısı bıle durdu ister istemez . Tabı oksurdukce rahasız oluyodur cunku kasılıyor içimde öksürdügünde rabbim korusun yavrularımızı
Tazeanne68 Hilaldabaan özellikle geceleri şuan öksürük yüzünden uyuyamıyorum bildiğin atak gibi kesilmiyor bide bende astım var
mrsmom_ Hilaldabaan bende 3-4 gündür gozumu açamıyorum grip öksürük yum vucudum ağrıyor🤦🏻♀️ bende bebek için endişeleniyorum oksurdukce karnım acıyor. Ne yapsam bilmiyorum
Asena96 Hilaldabaan gecmis olsun çok fazla oksurmek bebek icin de iyi olmayacagini soylemisti doktorum oyuzden bol c vitamini alin ihlamur icin
mrsmom_ Asena96 evet benimde oyle demişti 🤦🏻♀️ şimdi oksurmekten karnim acıyor antibiyotik de başladık 🤦🏻♀️
Fattmasevinc Hilaldabaan gece uyumadan 1 saat önce 1 yemek kaşığı doğal bal yemek öksürüğe iyi geliyor.
mydeno13 Hilaldabaan inşallah sizde de etkili olur o ilacı da bitkisel miş zaten doktorum önerdi özeldeki devlet hastanesindeki ilaca gerek yok dedi
_almirasmom Hilaldabaan benım bıgazım cok sıstı yutkunurken cok canım yanıyo kulaklarıma kadar ugulduyor resmen oksuruk 2 haftadır var bı gecmedı su hastalık cefax 500 mg antibiyotik kullanıyorum