Kızlar merhaba bugün bir panik suyum geldi sandım sabah yataktan kalkınca bir şey aktığını hissettim baktım ufak beyaz bir akıntı vardı ama o akıntı miktarına göre pijamam çok ıslanmıştı hastaneye gittim çok şükür yanlış alarmmış çünkü daha 29 haftalığız erken doğum riski yüzünden hemen suyum geldi sanıyorum su hep bir anda çok mu gelir yoksa az az gelme ihtimali de var mı