Pemberuya Kızlar instagramda böyle bir videoya rastladım yorumlarına iyi şeyler yazan çok fazla kişi var kafam karıştı açıkçası böylesi bişey deneyimleyeniniz var mı?
Tatar59 Eğer sabrın varsa, uğraşmak istersen deneyebilirsin bence. Belki çok rahat edersin. Ama kararlı olman lazım. Şahsen ben iki üç gün tutarım sonra bırakırım kendimi biliyorum 😅
Nurr_22_22 Pemberuya bir kadın vardı 3 aylık kizini hergun tuvalete tutuyordu beynine işlesin alışsın diye ama sabır ister o bende o kadar sabır yok zaten vakti geldiğinde öğrenecek hepsini
Kiwitoveannesi Pemberuya 6 aylık bebek ne anlasın tuvaletten herseyin bir zamanı var benim oğlum 18 aylikti tuvalet eğitimi verdim gayette bir kerede attık bezi şuan 3 buçuk yaşında ilk günden beri bir daha bez takmadık çok şükür bence 6 aylık çocuğa bunu yapmaya gerek yok onlarında bir psikolojisi var etkilenebilirler