Merhabalar güzel annelerim ,size danışmam gereken birşey var 👋32 haftalığız ve lohusalık ve en az bikac ay rahat edeyim diye Brezilya fonu yaptırayım diyorum kuaförüm ile konuştum kokusuz dedi açık alanda yine yaparız dedi aramızda daha önce yaptıran var mı gebeyken yaptıran var mı acaba, doktoruma sormayı unuttum sorup ona göre yaptıracağım ama bir size danışayım dedim yaptırır mısınız?