Civciv07 31+2 deyim ve karnımın sol tarafında belime doğru bir yerde sanki bebek orda geriniyormuşcasına şiddetli bir ağrı oluyor. Bazen o ağrıdan bağımsız kasığımda da ağrılarım oluyor. Sebebi nedir tahmini olan bilen var mı kızlar?