Bende dün aşı olmuştum tam tersi çok hareketlendi ama zaten doktorlar 28. Haftaya kadar bebek hareketlerinin düzensiz olması normal diyor yani bi gün çok hareketiyse bigun az hareketli oluor aşıya baglamamak lazim sonucta bebegimz ve kendi sağlığımız için yaptırıyoruz