Kelebek35_48 30 haftalık gebeyim. İdrar tahlilinde kan görüldü. Başına böle birşey gelen var mı? Yarın kadın doğuma gideceğim.
Gozdecaner Kelebek35_48 kum döküyor olabilirsiniz veya yüksek idrar yolu enfeksiyonlarindada görülebiliyor
genc2kizannesi Kelebek35_48 benimde vardı kum dokuyorum doktor fitil verdi antibiyotik verdi bol su iç ayaklarını sıcak tut ilişki yasak bundan sonra dedi 31 haftaliktim 32yim şuan
_almirasmom Kelebek35_48 ablam bugun gıttı ıdrarında kan vardı 1 haftadır nerdeyse böbrehınde 4 mm ve 5 mm olmak uzere tas cıktı üroloji ye cıkmanız lazım onuda kadın dogumcusu yonlendırdı oraya
Kelebek35_48 Anladım çok sağol canım, canım çok sıkıldı erken doğum riski olabilir dedi ebem. Yarın doktor baksın bakalım ne dicek. Sana da geçmiş olsun.
Kelebek35_48 Bugün gittim tekrar idrar tahlili yaptı. Böbreklere ilgili değil enfeksiyonla ilgili dedi. İlaç verdi. 3 hafta sonra kontrole gel dedi. Kilosu, herşey iyi dedi