Seymoshh Mira_ll13 verselerde onların kullandığı yağ farklı her türünü denedim pastane gibi olmuyor sade yağ kullanıyor onlar vita alba biskin gibi farklı marka bende almadım açıkcası bir iki kere için
Annebebek012 Minigiim-vebenn52 kuzenimin eşi pastacı kayınpederi de aynı şekilde poğaça börek hepsini çok güzel yapıyorlar evde tartıyla ve ustalasmıslar biz yapsak tarifi de bilsek öyle olmaz sanırım gerçekten 😂
Minigiim-vebenn52 Annebebek012 ay ne güzel valla ben çok seviyorum pastane pogacalsrını canım çekti şusn kıyır kıyır 🤣🤣🤣
Annebebek012 Minigiim-vebenn52 evet ama kuzenim yapamaz mesela o da youtubedan bakar genellikle 😂😂 ama bir yere götüreceği zaman eşi yapar kurabiye falan onların yaptıgı gibi olmaz diye hiç tarif istemek bile aklıma gelmedi benim de 😂
Annebebek012 Mira_ll13 evet doğru bak onu da yeni hatırladım yagları farklı doğru kolay kolay erimiyor dolapt abile tutmuyorlardı sanırım ben mi yanlıs hatırlıyorum bilmiyorum ama bu bilgi doğru
Seymoshh Mira_ll13 maalesef pastanede yapılan tüm ürünler için geçerli kuru pastasından tut böreğine kadar öyle kullanıyorlar amcamın oğlu usta🥲
Gamze_yildirim Hamur işlerine birde mahlep diye birşey koyuyorlarmis fırıncılar o da güzel kokmasini güzel tad vermesini sağlıyormuş aktardan alicam